Pisanja medija o predsedniku uprave SBB

18. January 2018. / Comments Off on Pisanja medija o predsedniku uprave SBB

Saopštenja

Dnevni list Informer objavio je tekst pod naslovom “Tajkunska hobotnica”, u kome govori o načinu nastanka kompanije SBB, njenom razvoju, kao i takozvanoj “zaveri iza koje stoje Amerikanci”, na šta je reagovala kompanija SBB navodeći da je tekst pun neistina i da će oni svoj ugled i prava zaštiti sudskim putem. Na ovo se nadovezalo pisanje lista Malta today o poreskom pitanju i malteškom državljanstvu, koje je nedavno dobio Dragan Šolak, predsednik borda United grupe (čiji je član i SBB). Reagujući na tekst Malta Today, Šolak je u pisanoj izjavi FoNetu objasnio da njegova porodica i on već duži niz godina žive u Švajcarskoj, gde im je stalno prebivalište i gde su poreski rezidenti. “Sve poreske obaveze koje imamo supruga i ja, kao privatna lica, uredno izmirujemo u skladu sa švajcarskim zakonima”, ističe Šolak. On je ocenio da list Malta today na tabloidan način komentariše poslovanje kompanija iz United Grupe sa Hrvatskom. U “Malteškim papirima” se tvrdi da su oni koristili poreski sistem Malte da ubace profit i plate manji porez nego u svojoj matičnoj državi, piše list, pozivajući se na Evropski istraživački centar (EIC). Šolakova United Media jedna je od najvećh telekomunikacionih grupa na Balkanu, koja pokrivatelefoniju, internet i TV programe sa ostvarenim prihodom u 2016. godini od 440 miliona evra, piše Malta today.

Podeli članak