TWITTER RAZMIŠLJA O UVOĐENJU PRETPLATE

Twitter će i dalje ostati besplatan za sve korisnike ali oni koji žele neke dodatne opcije i ne žele da im se prikazuju reklame možda će dobiti mogućnost plaćanja pretplate

 
Jedna od konstanta svih ovih godina za sve popularne društvene mreže jest da su one besplatne, odnosno bolje rečeno, korisnici ne plaćaju za njihovo korišćenje. Barem ne u novcu, nego svojim podacima i privatnošću, što je kompanijama možda i važnije jer ih mogu jako dobro unovčiti.

Zanimljivo je da, ako ne želite da deliti svoje podatke, odnosno ako želite npr. da platite korišćenje Facebook-a, Instagram-a ili Twitter-a, ta mogućnost nije dostupna. Izgleda da su u Twitter-u počeli da razmišljaju o korišćenju te mreže uz plaćanje mesečne pretplate pa se vode interne rasprave o potencijalnim načinima na koji bi je mogli uvesti. Sigurno je kako će trebati još dosta vremena dok se u kompaniji zaista odluče na takav potez ali u nedavnom razgovoru za medije Bruce Falck iz Twitter-a potvrdio je kako kompanija razmatra opcije dugoročne zarade koja može uključivati i – pretplate.

Trenutno su u fazi “vrlo ranih razmatranja”, a iako nije spominjao detalje vezane za pretplate i nove načine prihoda, na Bloombergu su nabrojili nekoliko potencijalnih načina novih prihoda. Jedan je naplaćivanje pretplate za korišćenje same društvene mreže, pri čemu bi pretplatnici dobili i neke napredne opcije uređivanja profila ili neke dodatne mogućnosti kakve neće biti dostupne u besplatnoj verziji. Druga mogućnost novih prihoda, o kojoj se već i govorilo, jest mesečna pretplata na Tweetdeck, a spominje se i plaćanje za određeni ekskluzivni sadržaj drugim korisnicima te mreže. Dakle, korisnici Twitter-a deo sadržaja koji objavljuju mogli bi da naplaćuju, pri čemu bi Twitter, naravno, uzeo svoju proviziju.

Uvođenjem takvih opcija Twitter bi povećao svoje prihode i više ih ne bi u potpunosti vezao za oglašavanje jer se pretplatnicima više ne bi prikazivali oglasi, što znači da Twitter ne bi koristio njihove privatne podatke i pratio što rade na internetu.

IZVOR: zimo.hr

Najnovije