RTS izborne greške i privatni REM

18. March 2018. / Comments Off on RTS izborne greške i privatni REM

Saopštenja

Na dan izbora, 4. marta, tokom Dnevnika u podne RTS-a, u bloku o izborima u Beogradu pročitano je saopštenje SNS-a o „kampanji dela opozicije”, čime je, kako je pisao portal VICE, javni servis prekršio izbornu tišinu. Epilog nepoznat. Mnogo više buke je bilo oko toga da li je ili nije RTS utišao glas Gorana Vesića dok je gostovao u emisiji sa Draganom Đilasom i drugim političkim figurama. Na javnu kritiku rada RTS-a, a u zaštitu Vesića, odlučila se Olivera Zekić, članica Saveta REM-a, koja se otvorenim pismom obratila generalnom direktoru RTS-a Draganu Bujoševiću, a on je, sagledavši analize stručnjaka, odgovorio da RTS nije kriv. Ali u ovoj nedelji sa Oliverom se dopisivao i vlasnik Pinka, Željko Mitrović, koji prigovara što je REM njegovoj televiziji izrekao meru upozorenja “zbog Sarapinog necenzurisanog gosta”, dok RTS, s druge strane, nije dobio ni opomenu, a kamoli javno upozorenje, “što na tonskoj mikseti igra stoni fudbal za vreme političke debate”. Mitrović napominje da REM nije “privatno vlasništvo Olivere Zekić koja po sopstvenim kriterijumima ceni da je slučajno pojavljivanje vibratora veći greh od narušavanja prava govora u političkoj debati u vreme izborne kampanje”. U međuvremenu je Olivera Zekić bila i glavni akter teksta Slaviše Lekića, objavljenog u Danasu povodom godišnjice ubistva Zorana Đinđića, na šta se Olivera već žalila Savetu za štampu.

Podeli članak